Salarii la Carrefour in Franta

O simpla comparatie intre cifra de salarii la Carrefour in Franta si cea de la Carrefour Romania situeaza tara noastra, din nou, la coada listei, din punct de vedere al castigurilor.

0
1811

O simpla comparatie intre cifra de salarii la Carrefour in Franta si cea de la Carrefour Romania situeaza tara noastra, din nou, la coada listei, din punct de vedere al castigurilor.
Potrivit portalului glassdoor.com, salariul mediu al unui angajat Carrefour in Franta este de 913 euro pe luna.
In Romania, acelasi angajat incaseaza la sfarsitul lunii o medie de 1.500 de lei.

Salarii la Carrefour in Franta

Veniturile lunare in Franta variaza in functie de pozitia ocupata in cadrul companiei. Astfel, un manager poate incasa aproape 45.000 de euro anual, un director – 72.000 euro anual, in timp ce gestionar de marfa poate ajunge la suma de 1000 de euro pe luna.

Potrivit datelor făcute publice de Carrefour, compania are o echipă de aproape 11.800 de membri. În România, Grupul Carrefour are 189 de magazine dintre care 29 hipermarketuri Carrefour, 106 supermarketuri Market, 43 magazine de proximitate Express, 10 magazine de proximitate Contact şi un magazin de comerţ online. Grupul francez Carrefour a pla­­tit circa 100 mil. euro pentru a pre­lua operatiunile Billa din Romania, res­­pectiv o retea de 86 de super­­marketuri cu afa­ceri de peste 300 mil. euro in 2014.

Ultimele mariri salariale au avut loc in anul 2016, atunci cand lantul francez de hipermarketuri Carrefour a majorat salariile pentru 95% din angajatii care lucreaza în magazine (in cea mai mare parte caseri şi lucratori comerciali) cu procente cuprinse intre 16% şi 21% de la inceputul lunii februarie a acestui an, potrivit informatiilor transmise de companie.

“Carrefour anunţa 2016 ca un moment decisiv de crestere, prin extinderea si diversificarea ofertei, serviciilor, dar şi infrastructurii de magazine, confirmata şi de semnarea acordului de achizitie a societaţii Billa Romania. Creşterile salariale medii, aplicabile incepand cu 1 februarie 2016, variaza între 16% şi 21 %, in funcţie de strategiile de dezvoltare regionala şi sectoriala”, era anuntul transmis de oficialii Carrefour.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.